Forum www.wotppz.fora.pl Strona Główna www.wotppz.fora.pl
Forum klanu PPZ
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy   GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Fun Cup October - Back To Your Roots! :)

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wotppz.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia i Komunikaty
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Weźmiesz udział?
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie
100%
 100%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
gerrard1904




Dołączył: 20 Sie 2012
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tychy
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Czw 14:47, 04 Paź 2012    Temat postu: Fun Cup October - Back To Your Roots! :)

Witajcie towarzysze!
Co byście powiedzieli na taki oto turniej? Smile
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście potrzebuję załogi, byłby ktoś chętny?
Ja pojechałbym ms-1 z załogą 90% + perki

Zasady:
Wszyscy kapitanowie zespołów muszą być na bieżąco z informacjami publikowanym na forum.

Zespoły muszą składać się wyłącznie z czołgów pierwszego tieru (RenaultFT, Leichttraktor, T1 Cunningham, MS-1). W każdym zespole muszą się znajdować minimum dwa pojazdy z każdej nacji (francuskie, niemieckie, amerykańskie i rosyjskie).

Zespół musi się składać z od 10 do 14 graczy i może posiadać do 6 graczy rezerwowych.

Zespół musi być w pełni zarejestrowany i zaakceptowany przed rozpoczęciem gry.

Gracz rezerwowy może zastąpić gracza z aktywnego składu w dowolnym momencie.

Jeden gracz może dołączyć tylko do jednego zespołu w ramach tych zawodów.

Nie jest dopuszczalne granie dla dwóch drużyn.

Gracz może wystąpić z zespołu w dowolnym momencie. Należy jednak pamiętać, że po wystąpieniu z zespołu gracz nie będzie mógł uczestniczyć w zawodach walcząc po stronie innego zespołu przez 10 dni od daty wystąpienia.

Nowi gracze muszą posiadać konto aktywne przez minimum 10 dni aby mieć możliwość zarejestrowania się do udziału w zawodach.

Gracze, którzy zostali zbanowani nie mogą brać udziału w zawodach w ciągu 30 dni od dnia zakończenia okresu bana, niezależnie od przyczyny zbanowania.

Po wybraniu nazwy zespołu i jej rejestracji nie może być ona zmieniona. Zalecamy ostrożność w momencie wyboru nazwy.

Nicki graczy, tak jak i nazwy drużyn nie mogą łamać zasad wargaming.net odnośnie tworzenia nicków i nazw. Złamanie tej zasady oznacza automatyczną dyskwalifikację zespołu.

Zespoły nie mogą podszywać się swoją nazwą pod nazwy istniejących klanów. Wszelkie zgłoszenia w tej sprawie będą uważnie analizowane, a nazwy drużyn będą zmieniane w razie stwierdzenia nadużycia.

Członkowie Wargaming.net mogą brać udział w zawodach, chyba, że są członkami administracji tych zawodów. Wszystkie osoby zajmujące się administracją zawodów zostaną podane do publicznej wiadomości przed rozpoczęciem konkursu. Maksymalnie dwóch członków Wargaming.net może znajdować się jednocześnie w jednym zespole.

Korzystanie z czołgów premium, amunicji premium i materiałów eksploatacyjnych dostępnych za złoto jest dopuszczalne.

Zespoły mają 10 minut w lobby na zebranie swojego zespołu przed rozpoczęciem meczu. Jeżeli zespół nie jest gotowy w ciągu 10 minut, a gracze rezerwowi nie mogą uzupełnić luk wynikających z braku graczy głównego składu, to zespół przegrywa.
Każda bitwa trwa 15 minut.

Aby wygrać grę, zespół musi zniszczyć wszystkie wrogie pojazdy lub schwytać bazę.
Pierwsze dwie rundy są rozgrywane na zasadzie pojedynczych eliminacji. W kolejnych rundach będą miały miejsce maksymalnie 3 bitwy, a w finale maksymalnie 5.

Jeżeli jakikolwiek mecz skończy się remisem, to obie drużyny zostaną zdyskwalifikowane. Ta zasada działa aż do końca zawodów, jednakże organizator ma możliwość podjęcia decyzji o nie stosowaniu tej zasady w finałach i półfinałach. Organizator ma prawo zadecydować o ponownym rozegraniu meczu.
Punkty startowe zostaną automatycznie przyznane przez mechanizm losujący.
Gry nie mogą być powtarzane, chyba że problemy wynikną z przyczyn technicznych po stronie organizatora. Gry nie będą powtarzane z powodu problemów technicznych po stronie graczy (utraty połączenia z serwerem czy błędów komputera gracza).


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gerrard1904 dnia Czw 14:51, 04 Paź 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Weźmiesz udział?
Tak
0%
 0%  [ 0 ]
Nie
100%
 100%  [ 2 ]
Wszystkich Głosów : 2

Autor Wiadomość
ant93




Dołączył: 05 Wrz 2012
Posty: 2
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 11:17, 07 Paź 2012    Temat postu:

ja mam T1 z załogą na 100% i kamuflażem na 70%, tylko nie jestem pewien czy będę mógł być na wszystkich bitwach

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.wotppz.fora.pl Strona Główna -> Ogłoszenia i Komunikaty Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin